پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه اسلامی آمریکا به قربانیان تیراندازی در ال پاسو خون اهدا می کنند

حوزه/ شورای کایر طی انتشار بیانیه ای از مسلمانان در سرتاسر آمریکا خواسته برای کمک رسانی به قربانیان حمله خونین تروریستی در ال پاسو شتافته و برای مجروحان بستری در بیمارستان ها خون اهداء کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» از مسلمانان آمریکایی خواسته شد برای کمک به قربانیان حمله خونین تروریستی در شهر ال پاسو در تگزاس، خون اهدا کنند.

ناهید آواد مدیر اجرایی ملی شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان حقوقی حامی مسلمانان در ایالات متحده، طی بیانیه ای اعلام کرد: ما از تمامی اعضای جامعه اسلامی آمریکا تقاضا داریم برای کسانی که در بیمارستان های محلی بستری شده و مرگ دست و پنجه نرم می کنند، کمک رسانی کرده و اقدام به اهدای خون کنند. ما همچنین از مقامات منتخب و سیاستمداران می خواهیم به جای حرف و دعا، دست به عمل شوند.

گفتنی است در تیراندازی مرگبار روز گذشته در شهر ال پاسو در تگزاس، 20 نفر کشته و 26 تن به شدت مجروح شدند. به گفته پلیس پاتریک کوروز 21 ساله، تیرانداز این حمله تروریستی دستگیر شده است. تصاویر دوربین های مدار بسته از فرد مهاجم، وی را در حالی که تیشرت تیره و محافظ گوش دارد و یک اسلحه اتوماتیک در دست داشته نشان می دهند.

گزارش ها نشان می دهند که فرد مهاجم، صبح امروز بیانیه ای در حمایت از حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند منتشر کرده است و اعلام کرده که الهام بخش او برای حمله به مردم اسپانیایی تبار، این فرد نژادپرست بوده است.

به گفته نیویورک تایمز، 19 دقیقه پیش از نخستین تماس اضطراری در خصوص تیراندازی جمعی در والمارت در ال پاسوی تگزاس، یک بیانیه نفرت محور ضدمهاجران به صورت آن لاین منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha