جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مطالبه گری انقلابی از مسئولان از جمله رسالت های مهم خبرنگاران متعهد است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که اگر خبرنگاران تعهد، صداقت و وجدان کاری را همواره در وجود خود حفظ و تقویت کنند، می توانند گرهی از مشکلات مردم بگشایند، اظهار داشت: از آن جا که مطالبه گری یکی از رسالت های رسانه به شمار می رود، خبرنگاران متعهد با روحیه انقلابی می توانند در این راستا به مطالبه گری صحیح از مسئولان بپردازند، به طوری که در دام سیاه نمایی که خواست دشمن است نیز نیفتند.

وی افزود: خبرنگار خوب کسی است که هم دارای تخصص باشد و هم تعهد، چرا که در این صورت بهتر می تواند به رسالت مهم خویش در جامعه عمل نموده و از منافع ملی به درستی حراست کند.

این عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: اساساً خبرنگاری که واجد دو خصیصه مهم تعهد و تخصص باشد، به خود اجازه انتشار هر خبر و مطلبی و یا عکسی را نمی دهد، چرا که در وهله نخست برایش حفظ منافع ملی مهم است و این که بتواند با انجام رسالت خبرنگاری خود، به گونه ای مشکلات و ضعف ها را به مسئولان گوشزد کند که این مساله باعث سوء استفاده دشمنان در جهت سیاه نمایی علیه ملت ایران و نظام اسلامی نشود.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: طبعاً چنین خبرنگاری باید دارای روحیه انقلابی و تعهد دینی باشد تا بتواند منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و آحاد ملت انقلابی را با شجاعت و در عین حال درایت و احساس مسئولیت دنبال کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha