جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فقیه

حوزه/ حجت الاسلام فقیه از برگزاری دوره آموزش «پژوهش و مقاله نویسی» ویژه طلاب استان بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام حسین فقیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از برگزاری دوره آموزش «پژوهش و مقاله نویسی» ویژه طلاب استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره در چهار سرفصل روش مطالعه برای تحقیق، روش تحقیق مقدماتی، روش استفاده از فناوری در پژوهش و روش نگارش علمی  برای طلاب مدارس علمیه استان بوشهر برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر، مدت زمان برگزاری این دوره را دو هفته متوالی عنوان کرد و افزود: این دوره از 22 تیر ماه تا سوم مرداد سال جاری در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر برگزار شد.

وی، تعداد شرکت کنندگان در این دوره را 20 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در این مدت مهارت های روش تحقیق و مقاله نویسی کاربردی و به صورت کارگاهی فرا گرفتند.

حجت الاسلام فقیه از برگزاری برنامه های جانبی ضمن دوره خبر داد و گفت: بازدید از بنیاد ایران شناسی شعبه استان، بازدید از مدیریت اسناد و کتابخانه ملی بوشهر و سه کرسی علمی آزاداندیشی در میان طلاب شرکت کننده از جمله این برنامه های جانبی بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این بازدیدها با حضور اساتید و مدیر حوزه علمیه استان انجام شد و طلاب فراگیر با روند ثبت اسناد ملی و چگونگی آرشیو نمودن اسناد و استفاده علمی از این اسناد در مقالات خود آشنا شدند. همچنین در بازدید از بنیاد ایران شناسی شعبه استان بوشهر دکتر مشایخی ریاست این بنیاد و پژوهشگر پیشکسوت استان نکاتی کابردی را پیرامون مقاله نویسی و انجام پژوهش بیان کرد.

حجت الاسلام فقیه از صدور گواهی برای طلاب شرکت کننده در این دوره خبر داد و گفت: با توجه به اتمام دوره و یادگیری اصول کلی مقاله نویسی مقرر شد شرکت کنندگان در بازه زمانی یک ماهه مقالات خود را نوشته و ارائه دهند و پس از انجام ارزیابی مقالات گواهی پایان دوره برای آنان صادر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha