پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی در دوره تربیت و تعالی فرماندهی پایگاه دریابانی بوشهر با تاکید بر سبک زندگی اسلامی و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک، قدم اول برای موفقیت در محیط خانواده را زندگی همراه با بندگی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید مجتبی هاشمی، صبح امروز در دوره تربیت و تعالی فرماندهی پایگاه دریابانی بوشهر با تاکید بر سبک زندگی اسلامی و یادگیری مهارتهای لازم برای زندگی مشترک، قدم اول برای موفقیت در محیط خانواده را زندگی همراه با بندگی دانست وگفت: همانگونه که انسانها برای قدم نهادن در هر کاری نیاز به مهارت و یادگیری دارند برای آرامش در محیط خانواده نیز به عنوان محبوب ترین کانون نزد خداوند یادگیری مهارتهای زندگی لازم و ضروری است.

مسئول نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس در استان بوشهر افزود: اگر زوجین هدف زندگی را که همان بندگی است سرلوحه کارهای خود قرار دهند طعم شیرین آرامش در زندگی را بهتر درک می کنند.

وی ادامه داد: بیان مهارت های لازم در زندگی مشترک و سبک زندگی شهدا یکی از سبک هایی است که می توان از آنها الگوبرداری کرد، زیرا شهدا به عنوان کسانی که رنگ خدایی به زندگیشان زده اند تاسی از سبک زندگی آنها نیز می تواند راهگشا باشد و موفقیت در زندگی را دو چندان کند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: برای داشتن فرزندانی سالم و صالح لازم است والدین کانون خانواده را فضایی پر از صمیمیت کنند.

مسؤول نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس در استان بوشهر با نقل مطلبی از شهید همت افزود: مادر شهید می گوید «سختی هایی که همسر شهید همت کشید، فکر نکنم در زمان ما کسی کشیده باشد، ولی همسر شهید خود را جز خوشبخت ترین زنان دنیا می دانست».

وی افزود: قطعا تحمل کردن این سختی ها را چیزی جز ایجاد صفا و صمیمیت در کانون خانواده نمی تواند جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha