شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم  بزرگداشت روز خبرنگار و رونمایی از سایت جدید خبرگزاری حوزه با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر عامل خبرگزاری حوزه گفت: امروز به فضل الهی و با کادر سازی انجام شده و ارتباطات بین رسانه ای و تربیت طلاب جوان، آمادگی آن را داریم که یک خیز جدی را برداریم و رسانه حوزه را وارد یک مرحله جدید کنیم تا بتوانیم قدری از فاصله خود با وضعیت مطلوب کم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، امروز درآئین بزرگداشت روز خبرنگار و رونمایی از سایت جدید خبرگزاری حوزه با تبریک روز خبرنگار به همه فعالان رسانه ای، گفت: آیت الله اعرافی در این دو سال اخیر با شرایط سنگین و سخت مالی حوزه، از میان 600 برنامه حوزه، کمتر از 10 عنوان را استثنا  کرده که یکی از آنها در زمینه رسانه حوزه بود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه افزود: در این مرکز، 50 برنامه داریم که بخش رسانه در این میان استثنا شده است که نشان دهنده عنایت مدیر حوزه به این برنامه و رسانه است.

مدیر عامل خبرگزری حوزه بیان کرد: آن چیزی که به دست آمده ، با همه پیشرفت های کمّی و کیفی و مجاهدت هایی که رخ می دهد را در تراز حوزه های علمیه نمی دانیم و تصور می کنیم که مباحث رسانه ای حوزه باید تراز فاخرتری داشته باشد و از این که با همه تلاش ها در آن تراز حوزه های علمیه به ویژه تراز مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه تمدن سازی نیستیم عذرمی خواهیم.

وی گفت: از همه فعالان رسانه حوزه تشکر کامل داریم؛ همه این توفقیات و رشد قابل توجه حوزه با تلاش گسترده همکاران انجام شده است؛ به رغم کم شدن نیروها و ظرفیت انسانی کار جهادی نیروهای فعلی بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری اظهارکرد: امروز به فضل الهی و با کادر سازی انجام شده و ارتباطات بین رسانه ای و تربیت طلاب جوان، آمادگی آن را داریم که یک خیز جدی را برداریم و رسانه حوزه را وارد یک مرحله جدید کنیم تا بتوانیم قدری از فاصله خود با وضعیت مطلوب کم کنیم.

مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه افزود: در شرایط گذشته این حجم از ظرفیت و آمادگی شاید وجود نداشت؛ البته باید از کسانی که در این خبرگزاری و در گذشته این زحمات را کشیدند و خبرگزاری و افق را به این مرحله رساندند تشکر کنیم؛ این مسیر رو به رشد خوشبختانه از گذشته شکل گرفته و به این حد رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha