جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 859747
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از شرکت حدود 300 نفر از طلاب معزز در پانزدهمین دوره طرح ادیب خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان پانزدهمین دوره طرح ادیب با حضور طلاب شرکت کننده در این طرح و اساتید متخصص در مجتمع آموزشهای کاربردی حوزه علمیه اصفهان آغاز شد.

وی افزود: این دوره با حضور حدود 300 نفر از طلاب ثبت نام کننده در طرح که موفق به اتمام پایه پنجم حوزه علمیه  شده اند و یا در پایه ششم و بالاتر مشغول به تحصیل هستند، در حال برگزاری است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در بیان هدف از برگزاری دوره گفت: این دوره با هدف توانمندسازی هرچه بیشتر طلاب در امور تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود، از اهداف دیگر این طرح بیان جایگاه و وظایف خطیر روحانیت و نقش آنها در پیشبرد اهداف اسلام در جامعه است، همچنین سامان بخشی به امر تلبس طلاب به لباس روحانیت از اموری است که در این دوره مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام مومنی در تشریح نحوه برگزاری دوره بیان داشت: این دوره به مدت دو هفته با دعوت از اساتید حوزه در زمینه های احکام، قرآن و تجوید، مشاوره، اخلاق و غیره برگزار و در پایان دوره گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته شرکت کنندگان در این دوره در شب عید سعید غدیر همراه با برگزاری مراسمی به دست آیت الله العظمی مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد به لباس روحانیت مفتخر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha