جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 859775
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
شهادت

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ضمن تسلیت شهادت دو عضو سپاه پاسداران در شهر ماکو به دست عوامل خودفروخته و ضدانقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ضمن تسلیت شهادت دو عضو سپاه پاسداران در شهر ماکو به دست عوامل خودفروخته و ضدانقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه می خوانیم:

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حاسدان و کسانی که موقعیت و منافع خود را در خطر و حتی در نابودی دیده اند باره ها از روی کینه و حسد دست به اعمال جنایتکارانه و ضدانسانی علیه ملت ایران زده اند به امید اینکه این انقلاب نوپا متلاشی شود.

بازهم عناصر ضدانقلاب و خودفروخته استکبار جهانی که روح شان مسخ شده وعده های پوشالی دشمنان انقلاب و ملت ایران شده است، در شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی  دست به جنایتی فراموش نشدنی زدند و دو نفر از فرزندان و حافظان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند.

تروریست ها و عناصر ضدانقلاب با نگاه بچگانه خود با این اقدامات به خود امید واهی می دهند که می توانند پایه های این انقلاب مردمی و الهی را به لرزه درآوردند ولی متوجه نمی شوند و یا اینکه خود را به خواب زده اند که امروز استکبار جهانی در مقابل اقتدار و صلابت ملت ایران به زانو درآمده است چه رسد به گروهی فراری و بی ایمان.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تسلیت به خانواده های این شهیدان، از نیروهای امنیتی و نظامی کشور می خواهد عوامل خبیث و وحوش استکبار را به سزای عمل ننگین شان برسانند تا درس عبرتی برای تجزیه طلبان و فریب خوردگان استکبار جهانی باشد.

براساس این گزارش، 2 نفر از سپاهیان مدافع وطن امروز در درگیری با تروریست‌های تجزیه طلب در مناطق مرزی ماکو به فیض شهادت نائل گشته و پیکر مطهرشان با هلیکوپتر به ماکو منتقل شد.

گفتنی است که اسامی این شهیدان به شرح ذیل است: ستوان یکم ناصر مهدی زاده اهل بازرگان و ستوان یکم ناصر سوروری اهل نازک .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha