جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر اطلاعات و دکتر نوبخت

حوزه/ «حجت الاسلام سید محمود علوی» وزیر اطلاعات و «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امروز در استان گیلان حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار حوزه در رشت؛ «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و «حجت الاسلام سید محمود علوی» وزیر اطلاعات امروز به استان گیلان سفر می کنند.

شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی رشت و نشست با سرمایه گذاران از مهمترین برنامهٰ‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان گیلان است. محمد باقر نوبخت در جریان این سفر همچنین از نحوه اجرای پروژه در دست احداث  راه آهن رشت - انزلی بازدید خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات نیز در این سفر با حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و در شورای اداری استان حضور خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جانباز IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    0 0
    مخالفت شدید مجلس با معیشت جانبازان عزیز جبهه و جنگ. آقای دولت . آقای مجلس . معسر را از جانبازان عزیز زیر ۲۵ % بردار. و حقوقشان را بده. مجلس تصویب می کند حداقل حقوق ۵/۶ ملیون ولی به جانباز عزیز ۳/۵ که نون خشک هم نمیدن. که اگر جانباز عزیز زیر ۲۵ % نمی جنگید و عراق را از ایران عزیز بیرون نمی کرد . تو الان برای گوسفندان نی می زدی . نی بزن : که داری خوب می زنی . نی را یاد آور . و حق و حقوق بچه های جبهه و جنگ را بده . تا ایران عزیز را حراج نکردی ؟!