جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست فعالان فرهنگی انزلی

حوزه/ فعالان فرهنگی شهرستان بندرانزلی به دعوت مسئولین حوزه علمیه خواهران این شهرستان، در مدرسه فاطمیه سلام الله علیها گردهم آمدند و درخصوص موضوعات و برنامه های فرهنگی پیش رو با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، صبح امروز فعالان فرهنگی شهرستان بندرانزلی به دعوت مسئولین حوزه علمیه خواهران این شهرستان، در  مدرسه فاطمیه سلام الله علیها گردهم آمدند و درخصوص موضوعات و برنامه های فرهنگی پیش رو با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانم سجادی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران بندرانزلی در این خصوص به خبرنگار حوزه گفت: مسائل فرهنگی از جمله موضوعاتی هستند که به دلیل برخورداری از حساسیت و وسعت بسیار زیاد، هماهنگی و همگرایی بین مجموعه ها و تشکّل های مختلف را می طلبد.

وی افزود: این نشست به دعوت مسئولین مدرسه علمیه فاطمه زهرا سلام الله علیها، در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر با فعالان فرهنگی شهرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه بندرانزلی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این جلسه نسبت به آن همفکری شد، پذیرش حوزه علمیه خواهران و بررسی راهکارهای افزایش جذب کیفی داوطلبان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  همکاری و تعامل برای تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه، برگزاری ویژه برنامه های اعیاد پیش رو، برنامه های فرهنگی مشترک و ... سایر مواردی بود که در این نشست درخصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha