جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باران شدید در مراسم عید قربان در بیرمنگام اختلال ایجاد کرد

حوزه/ برگزار کنندگان طی بیانیه ای اعلام کردند به دلیل پیش بینی باران شدید و ورزش باد، مراسم عید سعید قربان که قرار بود در پارک هیث در بیرمنگام انگلستان برگزار شود لغو شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» درحالی که انتظار باران سنگین و وزش شدید باد در روز یکشنبه می رفت، جشن های بزرگ عید سعید قربان در پارک کوچک هیث در بیرمنگام انگلستان به دلیل نگرانی های آب و هوایی لغو شده است.

برگزارکنندگان اعلام کردند: پس از پیش بینی آب و هوایی تصمیم گرفتیم برگزاری مراسم نماز عید سعید قربان امسال در روز یکشنبه 11 آگوست در پارک به دلیل بارش شدید باران و بادهای قوی امنیت ندارد.

وی در ادامه افزود: تکرار می کنم امسال مراسم عید برخلاف سال های گذشته در پارک برگزار نشده و در مسجد گرین لین و دیگر مساجد محلی به اقامه نماز می پردازیم.

گفتنی است این هشتمین سالی است که مراسم عید قربان با همکاری مسجد گرین لین و مرکز اجتماعی در بیرمنگام برگزار می شود. این مراسم ها که نخستین بار از سال 2012 آغاز شدند هر سال شاهد شمار رو به افزایشی از مسلمانان بوده و در سال نخست بیش از 12 هزار نمازگزار در صفوف جماعت نماز ایستادند.

به گفته برگزار کنندگان، سال گذشته حداقل 140  هزار نفر در این رویداد شرکت کدند و انتظار می رفت که امروز نیز جمعیت مشابهی در این پارک حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    خب زود عید گرفتند. قطعا امروز عیدقربان نبوده .. همون بهتر که نماز باطل نخونن تابعین عربستان