جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد

حوزه/ خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان گفت: برخی امروز آب به آسیاب دشمن می‌ریزند؛ در حالی که وحدت مسلمانان همواره باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در شهرستان سمنان اظهار کرد: وحدت مسلمانان همواره حفظ شود و این یک الزام همیشگی و دائمی است.

وی تصریح کرد: کسانی که مردم و امت اسلام را از دشمنان می‌ترسانند و قدرت دشمن را نمایش می‌دهند، خلاف مقررات نظامی زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) حرکت می‌کنند.

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان اظهار کرد: در دستورالعمل‌های نظامی دینی ما وجود دارد که همواره باید اقتدار خود را به رخ دشمنان کشید و امروز هم باید همین رویه ادامه یابد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد در واکنش به اینکه برخی افراد در داخل کشور به‌عنوان القاءکنندگان جنگ دشمنان علیه ایران وارد عمل شده و دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و به زیان مملکت کار می‌کنند، حفظ انسجام گروه‌ها و وحدت همه نیروهای داخلی و مسلمانان را برای غلبه بر دشمن خواستار شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آب پاکی را درباره جنگ روی دست همه ریختند، تصریح کرد: ایشان فرمودند ما تسلیم آمریکا نمی‌شویم؛ مذاکره نمی‌کنیم و جنگ هم نخواهد شد و درمجموع، جنگ با ایران به نفع آمریکا نیست.

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان با تأکید بر اینکه آمریکا با شیطنت در منطقه اقدامات نادرستی را انجام داد، اضافه کرد: آنها در دوران جنگ تحمیلی ضرر مقابله و جنگ با ایران را دیدند و می‌دانند که نه جنگ به نفع آن‌هاست و نه می‌توانند با ایران امروز که مقتدرتر هم شده است، مقابله کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه سوژه «سایه جنگ رو سر ایرانی‌ها» خوراکی برای غربی‌ها و دشمنان ما شده بود، تصریح کرد: آنها دائم سایه جنگ را مطرح می‌کردند تا از این ناحیه سود ببرند؛ اما از رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهیم بگوییم القاکنندگان جنگ آمریکا علیه ایران در داخل خودفروخته‌اند، افزود: این‌ها حداقل فریب خورده‌اند و زندگی ذلت‌بار را برای خودشان می‌پسندند؛ برخی امروز  دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی و اجتماعی هستند تا با طرح سایه جنگ، مردم را از آن بترسانند و امیالشان را پیاده کنند.

خطیب نماز عید سعید قربان در سمنان با تأکید بر اینکه این افراد ناخودآگاه در خدمت دشمن هستند، اضافه کرد: آنها نه‌تنها خدمتی به مردم نمی‌کنند؛ بلکه ته دل مردم را خالی می‌کنند ولی به سرانجام مطلوب نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد گفت: انسجام همه مسلمانان در برهه کنونی، تنها راه برون‌رفت از تهدیدهای دشمن است و حفظ وحدت باعث ایجاد روحیه مقاومت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha