پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 860390
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام مختار کرمی

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان جزو فعال ترین دستگاه های فرهنگی استان محسوب می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدناصر جاوید، مدیرکل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، پیش از ظهر امروز به منظور دیدار با فعالان فرهنگی و ... استان کردستان وارد این خطه شد.

در این دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در مباحث فرهنگی و دینی تعاملات و همکاری های بسیاری خوبی با ادارات و مسئولان استانی کردستان دارد.

حجت الاسلام مختار کرمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، ارتباط همیشگی با ارباب جراید و نیز ایجاد کانال ها در شبکه های اجتماعی برای ارتباط بیشتر با مردم و اطلاع رسانی عملکرد و برنامه های این اداره کل بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان جزو فعالترین دستگاه های فرهنگی استان محسوب می شود، زیرا به صورت منظم برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در دورترین و محرومترین نقاط استان حضور پیدا می کنیم.

حجت الاسلام کرمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با وجود اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در انجام امور خود نهایت تلاش را دارد، ولی بازهم جای کار باقی است و به دنبال بسترسازی های فرهنگی در سطح استان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اگر چه اولویت ما تقویت هیئت های مذهبی، کانون ‌های فرهنگی و ... است، اما باید برای تمامی اقشار جامعه بسته فرهنگی داشته باشیم.

براساس این گزارش، بازدید از سینما بهمن سنندج، دیدار با رئیس حوزه هنری استان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با روحانیون کردستان از برنامه‌های سفر مدیرکل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کردستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha