سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میراحمدی

حوزه/ جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدا گفت: مسئولی که فضیلت و ارزش های شهدا را از خاطره ها حذف کند و رونق بخش کنسرت باشد، خادم مردم نیست، بلکه خائن و غاصب بوده و تکیه بر ناحق زده است.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره با اینکه جامعه جهانی  ترامپ را یک رئیس جمهوردروغگوی کذاب می داند ، پشیمان شدن ترامپ برای  یک حمله محدود به ایران برای کشته نشدن  مردم  را خدعه ونیرنگ دانست  .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار میراحمدی، جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته در بیست ونهمین یادواره سرداران و 54 شهید یزدل آران و بیدگل، در مسجد امام حسین (ع) این روستا، شهادت را فنا شدن انسان برای رسیدن به سرچشمه نور و هستی مطلق دانست و گفت: شهادت مرگی آگاهانه با اراده قبلی و در راه خدا است.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مسئولان  باید براساس تفکر، فضایل و ارزش های شهدا برنامه ریزی کنند، ادامه داد: وزیر، استاندار، فرماندار، بخشدار و ... که تصمیمات، برنامه ریزی و اقدامات روزانه اش بر اساس تفکر و سیره شهید نباشد، قطعا جایگاهش را غصب کرده است.

 وی با بیان اینکه مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت پاسداری از خون شهدا و ترویج احکام دینی و قرآنی بکار گیرند، افزود: مسئولی که فضیلت و ارزش های شهدا را از خاطره ها حذف کند و رونق بخش کنسرت باشد، خادم مردم نیست، بلکه خائن و غاصب بوده و تکیه بر ناحق زده است.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همانطور که یک فرمانده  و سرباز در مرزها اگر چشمان خود را برای نفوذ دشمن ببندند خائن محسوب و مجازات می شوند، یک مسئول هم اگرفضای مجازی کشور را به قصد ضربه زدن به نظام هموار و تسهیل کند، خائن است و باید مجازات شود.

سردارمیراحمدی با اشاره به پیشرفت چشمگیر در عرصه دفاعی کشورمان، سرنگونی پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس را نمونه ای از اقتدار نظام دانست و خطاب به استکبار جهانی گفت: ایران فعلی، ایران دوران قاجار و پهلوی نیست .

وی ، با اشاره با اینکه جامعه جهانی  ترامپ را یک رئیس جمهور دروغگو می داند، اظهار کرد: آمریکایی  که هواپیمای مسافری ایران را با 300 سرنشین  به عمق دریا فرستاد  و داروهای  بیماران صعب العلاج را تحریم و منتظر قحطی و گرسنگی در کشوران است، چطور می تواند نگران سلامت مردم ایران باشد؟

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح  درپایان با بیان این که اگر امروز ایران در عرصه های مختلف پیشرفت کرده و دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ما ترس دارند به خاطر روحیه و فرهنگ شهادت طلبی است، گفت: خیلی ها در دنیا از نظرمادی، تکنولوژی و قدرت جلوتر از ما هستند، ولی به دلیل  نداشتن فرهنگ ایثار و ا ز  خود گذشتگی، قدرت بازدارندگی در مقابل آمریکا و نظام سلطه را ندارند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha