جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه عده ای درصددند شکست برجام را به حساب رهبری بنویسند، گفت: مردم انقلابی هشدارهای حکیمانه رهبری عزیز را هرگز فراموش نکرده و وضعیت کنونی مشکلات را غفلت از خباثت آمریکا می دانند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به مذاکرات بی ثمر برجام که دردی از مشکلات را علاج نکرد بلکه برگ های برنده را به خاکستر تبدیل کرد، گفت: وعده‌های محقق نشده برجامی در سایه توافق هسته‌ای، نه اینکه آفتاب تابان نبود و گلابی و سیب هم به بار نیاورد، بلکه آبستن برجام موشکی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه مذاکره‌ای با آمریکا باعث بی‌آبرویی کشور و هر جریان و شخص مذاکره‌کننده‌ای خواهد بود، گفت: مردم انقلابی ما هنوز حمایت غرب به سرکردگی آمریکا را به صدام در جنگ تحمیلی فراموش نکرده بودند که با کمال ناباوری برخی برای احقاق حقوق هسته ای به سراغ شیطان بزرگ رفتند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران نسبت به هرگونه مذاکره مجدد با شیطان بزرگ اعتمادی نداشته و تعامل با غرب را به دید شک و تردید می نگرند، گفت: جریان غربگرای داخلی به دلیل ناکامی در نتایج برجام، نه اینکه محبوبیتی را کسب نکردند، بلکه مورد نقد و سؤال اذهان عمومی قرار دارند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه گر چه رهبری معظم نسبت بی نتیجه بودن و عدم خوشبینی مذاکرات هسته ای در ابتدا متذکر شدند، اظهار کرد: با سوابق خیانت و بد عهدی شیطان بزرگ در برجام، مذاکره جدید به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ «سم مضاعف» است.

وی تصریح کرد: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی پس از این همه نیرنگ و عهد شکنی در حق ملت مسلمان ایران، امروز گزینه ای جز مقاومت و ایستادگی نمی شناسد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه ضرب المثل ها از گذشته تا به حال تسهیل در فهم موضوعات و تسکین دهنده روح و روان ایرانیان بوده و امروز هم در دنیای سیاست، برجام نافرجام را با تمثیل بهتر می شود فهمید، گفت: واژه برجام شوخی ناراحت کننده ای است که شنیدنش اعصاب مردم را خراب کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه شایسته است مسئولین امر با استفاده از کاهش تعهدات برجامی، دشمن را سر جای خود بنشانند، افزود: دشمن به دنبال تصرف نقاط قوت ما در مذاکرات، آن هم در سایه فشار است تا ضمن قبول از خط قرمزهای نظام اسلامی عبور نموده و روز به روز بر مشکلات مردم بیافزاید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه عده ای درصددند شکست برجام را به حساب رهبری معظم انقلاب بنویسند، گفت: مردم انقلابی هشدارهای حکیمانه، رهبری عزیز را نسبت به عواقب مذاکره با شیطان بزرگ را هرگز فراموش نکرده و وضعیت کنونی مشکلات را غفلت از خباثت آمریکا می دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha