سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید محمود علوی در سمنان

حوزه/ وزیر اطلاعات گفت: مسیر عزت و کرامت مقابل تحریم ابر قدرت ها، با مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان در راه کاهش اثرات تحریم محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان، به میزبانی استانداری این استان، ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه ها و جنایات جلوی ملتی را که راه عزت را در پیش گرفته بگیرد.

وزیر اطلاعات، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت های مسلمان را تضمین کرده است و سختی و دشواری ها را به عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت این استان برشمرد و افزود: خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم هاست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، هزینه های تحمیل شده از تحریم های آمریکا و استکبار را به تعبیر قرآن، سختی هایی دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در حاشیه این نشست، وزیر اطلاعات با قدردانی از مدیرکل قبلی اطلاعات استان سمنان، مدیرکل جدید را معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha