پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 860436
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر از اتمام بازسازی، بهسازی و تجهیز این مدرسه که در اثر وقوع سیل 12 فروردین ماه امسال خسارت دیده بود، خبر داد .

حجت الاسلام نادر سبزی پیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با تجهیزات به روز و نو آماده ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به طلاب است، گفت: ساختمان مدرسه بهتر از قبل آماده استفاده طلاب است.

وی با بیان اینکه ساختمان مدرسه آسیب دیده از سیل اخیر پلدختر به همت خیران و مرکز مدیریت حوزه های علمیه بهسازی و تجهیز شده است، افزود: در این راه خیران به همت سردار ملکی فرمانده مرکز تعالی معنوی کوثر قم زحمات بسیاری را متحمل شدند و در کمتر از 5 ماه مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر بهسازی و تجهیز شد .

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، نقاشی دیوارهای کتابخانه، سالن اجتماعات، حجرات و دیوارهای داخلی و بیرونی ساختمان را بخشی از اقدمات انجام شده برای بهسازی ساختمان مدرسه برشمرد.

حجت الاسلام سبزی پیری، تعمیر و نوسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مفروش کردن حجرات و راهروها به فرش سجاده ای، نصب سیستم های صوتی، ویدئو پروژکتور، نصب قفسه های کتابخانه ای و همچنین بهسازی و نوسازی سیستم های آشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی و ... را از دیگر اقدامات انجام شده خیران در راستای بهسازی و تجهیز مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر عنوان کرد .

وی در پایان یادآور شد: در مجموع برای بهسازی و تجهیز مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر بیش از 380 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha