جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کوثری

حوزه/ مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 470 مُبلغ به روستاهای خراسان جنوبی برای تبلیغ رسانی اعزام می شوند.

حجت الاسلام علی کوثری‌نیا، مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، از اعزام مبلغان به مناطق مختلف خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت  470 مُبلغ به مناطق روستایی و شهری استان اعزام می شوند.

 وی ادامه داد: این مُبلغان بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند که برای فعالیت‌های تبلیغی به مناطق روستایی و شهری  خراسان جنوبی در دهه ولایت و امامت اعزام شدند.

مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در این ایام تصریح کرد: مُبلغان به صورت گروهی و انفرادی در شهرها، بخش‌ها و روستاها از عید قربان تا عید غدیر فعالیت تبلیغی خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام کوثری نیا با اشاره به برنامه های  تبلیغی مبلغان خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، جشن عید غدیر، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری سال 98 و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه از جمله این فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین بیان سیره عملی و فضائل اهل بیت(ع)،   تبیین و تحلیل منطقی واقعه غدیرخم، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، احیای امر به معروف و نهی از منکر و احسان و نیکوکاری از دیگر برنامه‌های مبلغان در مناطق روستایی و شهری استان است.

پایان پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha