جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت اللہ علوی گرگانی

حوزه/ خداوند نعمت ولایت و رهبری را نصیب ملت ایران کرده است و مراجع تقلید نیز از حرکت ایجاد شده در کشور برای گسترش فرهنگ ولایت حمایت و پشتیبانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار یعقوب سلیمانی، مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیر و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سازمان بسیج مستضعفان گفتند: سپاه در عرصه های مختلف، خدمات زیادی به اسلام و انقلاب کرده و توانسته است خوب بدرخشد و در عین حال نیز باعث افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

ایشان با اشاره مسئله ولایت و غدیر افزوند: ائمه (ع) در طول تاریخ توصیه های زیادی به مردم در ارتباط با ولایت و گرامیداشت آن و حفظ این امر مهم می کردند.

معظم له ادامه دادند: یکی از مسائلی که همواره مردم و شیعیان باید توجه کنند، حفظ عزت اهل بیت(ع) در همه موارد است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه عمل صالح موجب جلب قلوب مردم می شود، اظهار داشتند: در همین رابطه از دیگر مسائلی که باید در ارتباط با ولایت و  نشر این امر مهم در جامعه توجه شود، استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی ولایت است.

ایشان گفتند: خداوند کمال دین را در ولایت اهل بیت(ع) قرار داده است و چیزی بهتر از ولایت در دنیا وجود ندارد و تمسک و گردآمدن حول ولایت، موجب مصونیت و اتحاد خواهد شد.

معظم له تاکید کردند: خداوند وعده داده است که حق در دنیا گسترده می شود؛ به همین دلیل باید تلاش کرد تا اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل بیت(ع) را به خوبی معرفی کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان تصریح کردند: خداوند نعمت ولایت و رهبری را نصیب ملت ایران کرده است و مراجع تقلید نیز از حرکت ایجاد شده در کشور برای گسترش فرهنگ ولایت حمایت و پشتیبانی می کنند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha