سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فیلمبرداری فرد ناشناس از مسجدی که 2 سال پیش مورد حمله قرار گرفت

 حوزه/ فرد ناشناسی آخر هفته اقدام به فیلمبرداری از مسجد دارالفاروق در بلومینگتون کرد. این مسجد دو سال پیش مورد بمب گذاری تروریستی راست های افراطی قرار گرفته بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از citypages، فیلبرداری یک عامل ناشناس از مسجد دارالفاروق در شهر بلومینگتون در ایالت ایندیانای آمریکا که دو سال پیش مورد حمله بمب گذاری قرار گرفته بود، مسلمانان را نگران ساخت، و پلیس هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است.

یک فرد ناشناس درحالی که لباس سرتاپا سیاه به تن داشت و عینک آفتابی زده بود و در یک روز ابری کلاه ضدآفتاب گذاشته بود، درحال فیلمبرداری از این مسجد مشاهده شده و پاسخی نیز به سئوالات نمازگزاران نمی داد. این اتفاق در آخر این هفته در روز عید به وقوع پیوست. اینکه این فرد هویت خود را پنهان کرده بود و از مسجد فیلم می گرفت، نگرانی ها را نیز بیشتر کرده است.

عبدالله فاری، متوجه وی شده و فیلمی از برخورد خود با این مرد در فیس بوک گذاشته بود. فاری ابتدا از فرد به خاطر انگیزه اش سئوال می کند اما پس از اینکه متوجه می شود او زبانش به حرف حق شنوا نیست، این اقدام را محکوم می کند.

وی می پرسد: آیا ما هم روز عید به سراغ شما می آییم و از زن و بچه های شما فیلمبرداری می کنیم؟

فرد پاسخی نداده و حتی به حضور فرد مسلمان نیز اذعان نمی کند.

فاری می گوید: وی قطعا داشت برای کسی عکس برداری می کرد! سپس رفت و یکدفعه ایستاد و از یک زن مسلمان و محجبه عکس گرفت!

وی افزود: نگاه کن! حالا دارد برای خودش از یک بانوی مسلمان عکس می گیرد!

مای هارتلی معاون پلیس بلومینگتون ضمن بیان اینکه اداره پلیس از این حادثه آگاه می باشد گفت، هیچ کار غیرقانونی انجام نگرفته است.

گفتنی است در سال 2017 مرکز اسلامی دارالفاروق در بلومینگتون در ایالت ایندیانای آمریکا مورد حمله گروهی از اسلام هراسان راست گرای حامی برتری نژاد سفید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha