شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت:کسانی که به هر نوع مروج بدحجابی و بی حجابی در جامعه هستند، پیاده نظام دشمن در جبهه فرهنگی هستند، لذا دولت و دستگاه های نظارتی با این افراد باید طبق نص صریح قرآن برخورد نماید.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه برخی افراد جامعه شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، اظهار داشت: خداوند متعال، رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار سفارشات و دستورات اکیدی دارند که برای داشتن یک زندگی سعادتمند نیازمند انجام آنها در زندگی خود هستیم.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: بی شک انجام این دستورات الهی ودینی زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی ما می شود بنابراین حرکت در مسیر قرآن و دین رسول الله انسان را هم در این دنیا و هم در سرای باقی خوشبخت و سعادتمند می گرداند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به رواج برخی از رفتارهای غیراسلامی در جامعه انتقاد کرد و بیان داشت: با وجود اینکه در کشوری اسلامی و به ویژه در استانی فرهنگی با مردمی متدین زندگی می کنیم، بعضا شاهد برخی از رفتارهای هنجارشکن در جامعه هستیم که این اعمال به هیچ وجه در شان و منزلت یک چامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام مرادی در ادامه با تاکید بر اینکه سنت امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه اسلامی کم رنگ شود، عنوان کرد: سنت ها و دستورات الهی همگی برای خوشبختی ماست و اطاعت از آنها مایه سعادت و بالعکس تخطی از آنها مایه بدبختی ما خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بیجار تصریح کرد: یکی از این مواردی که این روزها در شهرهای بزرگ و حتی در کردستان متاسفانه در حال گسترش است، مسئله بدحجابی می باشد و این موضوع به هیچ وجه در شان جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای احیای اسلام ناب محمدی (ص) و احیای سنت های فراموش شده اسلام، تشکیل شد، بیان داشت: امام خمینی (ره) و یارانش سالیان سال سختی شکنجه، حبس، تبعید و... را به جان خریدند تا اسلام واقعی دوباره احیا شود و در این مسیر شهیدان زیادی هم داده ایم، لذا شایسته نیست که اجازه دهیم برخی افراد با اعمال غیردینی و غیرعرفی نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: دشمنان با تبلیغات گسترده خود حجاب و چادر زن مسلمان را هدف خود قرار داده اند و با این کار می خواهند که عفت و شرف بانوی مسلمان را زیر سئوال ببرند.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: کسانی که به هر نوع مروج بدحجابی و بی حجابی در جامعه هستند، پیاده نظام دشمن در جبهه فرهنگی هستند، لذا دولت و دستگاه های نظارتی با این افراد باید طبق نص صریح قرآن برخورد نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha