پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبرنگار

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با گلایه از عدم تبیین درست فرهنگ غدیر در جامعه، اظهار کرد: هرچند در ۴۰ پایگاه بسیج شهرستان کاشان جشن های غدیر برگزار می شود، ولی برای تبیین و تفهیم فرهنگ غدیر و ولایت، نیاز به کار بیشتری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، در مراسم تجلیل از خبرنگاران کاشان، با بیان اینکه آزادگان در بدترین شرایط زیر شکنجه حاضر به پشت کردن به مقدسات خودشان نشدند، گفت: هیچ آزاده ای حاضر نشد به حضرت امام خمینی (ره) پشت کند و برخی از آنان زیر شکنجه به شهادت رسیدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان این که آزادگان توانستند رسالت زینب گونه خود را به درستی به آیندگان منتقل کنند، افزود: آزادگان با ایمان و اعتقادی که داشتند از ارزش ها دفاع کردند.  

وی در ادامه با گلایه از عدم تبیین درست فرهنگ غدیر در جامعه، اظهار کرد: هرچند در ۴۰ پایگاه بسیج شهرستان کاشان جشن های غدیر برگزار می شود، ولی برای تبیین و تفهیم فرهنگ غدیر و ولایت، نیاز به کار بیشتری است.

عمومهدی همچنین از  اعزام  ۴۰۰ نفر از جوانان پایگاه های بسیج این شهرستان به مناطق محروم خبر داد و گفت: این افراد در زمینه های عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی  و بهداشتی خدمات رسانی می کنند.

وی از اعزام یک گروه جهادی روحانیون و طلاب به مناطق محروم نیز خبر داد و افزود: جهادگران با حضور درمناطق محروم در ساخت مسجد، حسینه، حمام، سرویس بهداشتی، غسالخانه و ... مشارکت دارند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از خبرنگاران کاشان از جمله سیدمصطفی دولت آبادی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha