جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام والمیلمبن محمدی لائینی با تأکید براین که حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با تقویت این فرهنگ اصیل انقلابی می توان بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از آزادگان، با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزاد نماد واقعی صبر و استقامت در برابر دشمن هستند.

وی با بیان این که آزادگان با تحمل مشکلات و سختی های دوران اسارت به الگوی عملی از صبر و استقامت تبدیل شده اند، افزود: امروز این بزرگواران بهترین الگو برای نسل جوان جامعه اسلامی در برابر مشکلات و سختی ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که اراده و ایمان قوی آزادگان در دوران اسارت موجب تحمل سختی ها و مشکلات ناشی از آن دوران سخت شد، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان سپاه اسلام در بیدادگاه دشمن، موجب شکست توطئه های دشمن بعثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رزمندگان سپاه اسلام با عشق به وطن و تمامیت ارضی کشور به جنگ با دشمن بعثی شتافتند، خاطرنشان کرد: اگر ایثار، شهامت و از خودگذشتگی این افراد نبود امروز نظام اسلامی در چنین جایگاه عزتمندانه ای قرار نداشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرزندان ایران اسلامی با اقتدار در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از منافع و مصالح کشور دفاع و حراست کردند، گفت: امروز ملت ایران آرامش، آسایش و امنیت خود را مرهون فداکاری ها و ایثار این بزرگ مردان تاریخ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آزادگان در دوران اسارت سختی و شکنجه های بسیار زیادی را تحمل کردند، افزود: امروز نیز برای رشد و تعالی ایران اسلامی نیازمند تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

امام جمعه نکا با تأکید براین که رزمندگان سپاه روح الله بدون هیچ چشم داشتی به جبهه های حق علیه باطل رفتند، خاطرنشان کرد: ایمان و تقوای الهی در رزمندگان کشورمان موج می زد و با تکیه بر همین ارزش های ناب دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف دشمن در جامعه اسلامی کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان داشت: هدف دشمن از این طرح، نفوذ و سلطه بر نظام اسلامی و در نهایت براندازی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با تقویت این فرهنگ اصیل انقلابی می توان بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب را خنثی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha