جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی دادگستری استان قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: حمایت و هدایت های مراجع عظام تقلید انرژی مضاعفی به دادگستری قم داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی  پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم که در مرکز آموزش قوه قضائیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: محیط هایی که معنویت در آن ها وجود دارد دارای کمترین آلودگی و فساد هستند که این مهم در شهر قم به خوبی نمایان است.

وی ادامه داد: در استان قم شاهد کمترین فساد هستیم که نشانگر محیط معنوی و اخلاقی است که در استان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین  خلیلی با بیان این که حضور در کنار مرقد مطهر بانوی اهل بیت حضرت معصومه(س) غنیمتی ارزشمند برای اینجانب است، بیان داشت: انسجام و پیوستگی که در بین نیروها در قم وجود دارد در سایر استان ها وجود ندارد و در واقع بین مدیران یک نگرش واحد وجود دارد که از سایر استان ها در این زمینه برجسته تر و نمایان تر است.

وی به دوره مدیریت خود در دادگستری استان قم اشاره کرد و بیان داشت: در تمامی لایحه ها فکر و افکار مدیریتی حاکم بوده است و سعی شد در این مدت تمامی برنامه ها با برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شود.

رئیس سابق دادگستری استان قم تصریح کرد: در دوره خدمت حقیر در دادکستری قم حمایت مراجع عظام تقلید و علما در قم مثال زدنی بود و همین مهم کار را برای بنده راحت کرده بود .

وی ادامه داد: وجود مراجع عظام تقلید نعمتی گرانقدر برای شهر قم محسوب می شود و باید همواره قدردان ایشان باشیم.

حجت الاسلام  والمسلمین خلیلی تاکید کرد: از روزی در این سمت قرار گرفتم بالغ بر هزار 378 برنامه عملیاتی طراحی کردیم و سالانه این برنامه ها را  مورد ارزیابی قرار می دادیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha