جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قوامی

حوزه/ رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: اطاعت امت از امام مساوی با عزت است که در دوره ما همین طور است، این امت در تاریخ کم بوده و یا نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امروز در گردهمایی روحانیون مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال مسدود کردن راه درست و حق است و می خواهد مردم را از عمل به کتاب خدا منحرف کند، گفت: کسانی که در مقابل ائمه(ع) می ایستند گرایشی به یهودی ها دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام، قران و اهل بیت(ع) در نهایت به جهنم می روند و این تنها هیاهوی دنیایی آنها است، ادامه داد: خداوند می فرماید کسانی که آیات ما را انکار کنند و  نپذیرند، اینها بزودی به آتش وصل می شوند.

امام جمعه پردیسان قم در ادامه با بیان اینکه یک مصداق ظلم این است که امام جماعت فقط پیش نماز و خطیب باشد و به وظایف خود کامل عمل نکند، گفت: امام، باید حکومت داری کند وگرنه  هر دو عالم جهنم می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر امامت حاکم شود هر دو جهان برای انسان می‌تواند بهشت باشد، افزود: اطاعت امت از امام مساوی با عزت است که در دوره ما همین طور است، این امت در تاریخ کم بوده و یا نبوده است.        

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با بیان اینکه بدون امام و راهنما نمی‌توان مسیر را طی کرد، گفت: امام قدرتش را از مردم می‌گیرد، اگر مردم نباشند، امام خانه نشین می‌شود.

انتهای پیام/ ک 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha