شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رزذز

حوزه/ استاندار قم گفت: حمایت‌های معنوی مراجع تقلید برای مسئولان استان پشتوانه بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قم که در مرکز آموزش قوه قضائیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: همدلی و مشارکت در تمامی زمینه‌ها هدف اصلی مدیریت استان است که انشا الله این مهم با همکاری همه سازمان‌ها و نهادها عملیاتی خواهد شد.

وی تحقق اهداف کلان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: تحقق این امر نیازمند مشارکت و همدلی همه نهادها می‌باشد که در استان قم بحمدالله این زمینه وجود دارد.

سرمست تعامل و همکاری در میان همه ارکان کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سایه‌ای این تعامل و همکاری است که پیشرفت و توسعه میسر می‌شود و نظام می‌تواند در مسیر صحیح خود حرکت کند.

وی به تفاوت شهر قم با سایر شهرها و استان‌های کشور اشاره کرد و ابراز داشت: وجود مراجع عظام تقلید و حمایت‌های معنوی ایشان برای مسئولان استان پشتوانه بسیار بزرگی است که با حمایت از تمام مدیران استان زمینه خدمت بیشتر مسئولان را فراهم کرده‌اند.

استاندار قم بابیان این‌که در احساس عدالت، امنیت، آزادی و برخورداری از حقوق شهروندی با وضعیت ایده آل فاصله‌داریم، تصریح کرد: همه ارکان نظام در استان درصدد تحقق این آرمان‌ها هستند و قطعاً در آینده گام‌های عملی نیز در این زمینه برداشته خواهد شد.

وی به حساسیت‌ها و ظرفیت‌های عظیم استان قم اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سوابقی که از حجت‌الاسلام ظفری رئیس‌کل جدید دادگستری قم سراغ داریم امیدواریم رویه خوب موجود، ادامه داشته باشد و شاهد همکاری دادگستری با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha