جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غدیر

حوزه/ دبیر اجرایی بنیاد غدیر فارس گفت: بابیان اینکه 810 ویژه‌برنامه در سراسر استان در دهه ولایت و امامت انجام‌شده است تصریح کرد: دوره‌های تخصصی غدیر شناسی، برگزاری مراسم جشن و اطعام از جمله این برنامه‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت و امامت اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت و امامت در استان فارس از 12 مردادماه، روز اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(ع) با عنوان قرآن ناطق و کوثر قرآن کلید خورد.

وی از برگزاری همایش 500 نفره رهپویان غدیر در 12 سالروز ازدواج امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا(س) یادکرد و افزود: از سراسر استان فارس در این همایش که در آن روز برگزار شد حضور داشتند.

دبیر اجرایی دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس بابیان اینکه 810 ویژه‌برنامه در سراسر استان در دهه ولایت و امامت برگزار شد، اظهار کرد: دوره‌های تخصصی غدیر شناسی، برگزاری مراسم جشن و اطعام از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان خاطرنشان کرد: 110 ایستگاه صلواتی در شهر شیراز در این ایام برپاشده است، در سطح استان نیز در هر شهرستان به تعداد حدود 15 ایستگاه صلواتی برگزارشده است.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان بیان داشت: در بوستان مجاور مجموعه بنیاد غدیر فارس به مدت 10 شب نیز جشن شادی، شعرخوانی و سخنرانی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و کهگیلویه را داشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha