پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان فارس بابیان که فلسفه وجودی مجالس باید تقویت گفتمان اهل‌بیت(ع) باشد، گفت: این نگاه را باید در جامعه امروزی تبلیغ و ترویج کرد، همچنین موضوع ولایت و جایگاه آن را نیز باید به جوانان عرضه کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌ حاجی‌زاده، شامگاه چهارشنبه در جشن و تجمع بزرگ سالیانه موکب خدام الحسین(ع) به مناسبت عید غدیر و میلاد امام کاظم(ع) که در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر زرقان برگزار شد، با اشاره به اینکه ایام ولایت و امامت ایام بسیار خرسندی است، اظهار داشت: این ایام برای تقویت گفتمان ولایی و اهل‌بیتی(ع) بسیار مطلوب است.

وی بابیان که فلسفه وجودی مجالس باید تقویت گفتمان اهل‌بیت(ع) باشد، افزود: این نگاه را  باید در جامعه امروزی تبلیغ و ترویج کرد، همچنین موضوع ولایت و جایگاه آن را نیز باید به جوانان عرضه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان فارس در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همه اختیاراتی که پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع) دارند را در این مقطع تاریخی به‌عنوان ولی امر مسلمین دارد.

وی بابیان اینکه نظام دینی مبتنی بر ولایت‌فقیه است، خاطرنشان کرد: نظام دینی و ولایت‌فقیه لازم و ملزوم یکدیگرند و باید معارف دینی را به جوانان عرضه کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان فارس بیان داشت: بیش از 300 آیه در قرآن پیرامون اهل‌بیت(ع) و علی بن ابیطالب(ع) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha