پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاسم خانی - ارومیه

کلاس های درسی مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه از ۹ شهریورماه سال جاری در ۵ پایه تحصیلی آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم خانی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تشریح فعالیت های این مدرسه علمیه، اظهار داشت: شروع فعالیت های مدرسه امام خامنه ای ارومیه از نهم شهریورماه سال جاری خواهد بود.

حجت الاسلام قاسم خانی با بیان این که مدرسین حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه از اساتید مجرب و متخصص فارغ التحصیل از حوزه علمیه قم هستند، خاطرنشان کرد: در این مدرسه علمیه تلاش شده تا اساتید در تخصص خود مشغول تدریس باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای با تأکید بر این که خدمات و فعالیت های این مدرسه علمیه چهار بعد آموزشی، تهذیبی، پژوهشی و پشتیبانی را پوشش می دهد، یادآور شد: بر اساس اسناد بالادستی هر یک از این ابعاد ناظر به آئین نامه ها و قوانین مخصوص مورد توجه قرار می گیرد که توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که به جهت اهمیت ارتقاء چند بعدی طلاب حوزه، مدیریت مدرسه علمیه امام خامنه‌ای با تمام توان پیگیر اجرای نظام های جامع در بخش‌های مربوط است، تصریح کرد: در سال تحصیلی پیش رو تلاش شده تا معشیت و رفاه طلاب مدرسه در حد توان تامین گردد، تا طلاب ممحض در تحصیل و تربیت شده، دغدغه ها مانع از ارتقاء کیفی و کمی، تحصیل نشود.

حجت الاسلام قاسم خانی در پایان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد طلاب مدرسه امام خامنه ای ارومیه، بالغ بر ۸۰ نفر خواهد بود که در ۵ پایه تحصیلی مشغول فراگیری علوم الهی خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha