پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلایه داران هدایت

حوزه/ همایش طلایه داران هدایت ویژه مبلغان اعزامی برادر و خواهر در ایام محرم، با پخش پیام تصویری آیت الله العظمی سبحانی، یکم شهریور در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، همایش علمی کاربردی "طلایه داران هدایت"  ویژه محرم الحرام 1441 (ه.ق) به همت معاونت تبلیغ این حوزه و با همکاری معاونت تبلیغ آستان قدس رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، روز جمعه  اول شهریور، در اداره کل تبلیغات اسلامی مشهد مقدس برگزار می شود.

این همایش از ساعت 8 صبح با شعار " محرم، گام دوم انقلاب، امید صادقانه" آغاز می شود و پخش پیام تصویری آیت الله العظمی جعفر سبحانی در رابطه با مباحث و موضوعات تبلیغی، از برنامه های ویژه آن است.

آوا خوانی توسط گروه سرود آوای رضوان و سخنرانی حجج اسلام صابری تولایی، خسروپناه و فلاح در خصوص بیان کاربردهای تبلیغی، نکات تبلیغی تاریخی انقلاب های 200 ساله اخیر و رسالت مبلغان در گام دوم انقلاب، از دیگر برنامه های این همایش یک روزه است.

گفتنی است،  در دهه اول محرم الحرام 1441(ه.ق) بیش از 3 هزار مبلغ برادر و مبلغه خواهر را به مناطق مختلف و تبلیغی داخل و خارج از استان خراسان اعزام می کند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha