جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 861555
۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
سیدمحمد نبوی

حوزه/ با حضور جمعی از روحانیون و طلاب کردستانی، سال تحصیلی مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج، امروز با حضور مدیر اساتید و طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در حاشیه در این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج سال تحصیلی خود را با 57 طلبه جدیدالورود آغاز می کند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج ادامه داد: به جز این تعداد طلبه جدید الورود این مدرسه 70 طلبه قدیمی دارد که با این احتساب در سال تحصیلی امسال 127 طلبه در مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی و شرعی خواهند شد.

حجت الاسلام نبوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ان شاء الله امسال نیز به مانند سالهای گذشته تاکید بر روی برنامه های آموزشی ـ مهارتی در حوزه تبلیغ و قرآن کریم خواهد بود.

وی ادامه داد: این مدرسه علمیه زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان فعالیت می کند و خوشبختانه ایشان در طول سال تحصیلی توجهات لازم را به این مدرسه داشته اند و ما را در امر پرورش طلاب و نشر معارف اسلامی هرگز تنها نگذاشته اند که جای تقدیر و سپاس دارد.

حجت الاسلام نبوی در ادامه با تشکر از زحمات و تلاش های مدیر حوزه علمیه استان کردستان، گفت: خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین عربیان و نیز معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان همیشه و در همه حال تعاملات بسیار مثبتی با این مدرسه داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha