پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رب

حوزه/ عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین به هوشیاری و بیداری رهبر انقلاب در صدور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امید مسلمانان جهان به رهبر ایران است و باید قدردان ایشان باشیم چراکه ایشان موهبت الهی در عصر حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علم الهدی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه قم که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت حوزه‌های علمیه در خبرگزاری رسا، برگزار شد، اظهار کرد: برای تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب باید بیانیه گام اول انقلاب را که از ایده‌های فقهی امام خمینی (ره) گرفته‌شده بود را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که امام ولایت‌فقیه را مطرح کردند با تمسخر کشورهای دیگر مواجه شد درحالی‌که در دنیای امروز نیاز به ولایت بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم الهدی بیانیه گام دوم انقلاب را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: بحث معنویت و اخلاق باید موردبررسی قرار بگیرد و حوزه به‌صورت عملی راهکارها را نشان دهد.

وی به هوشیاری و بیداری رهبر انقلاب در صدور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امید مسلمانان جهان به رهبر ایران است و باید قدردان ایشان باشیم چراکه ایشان موهبت الهی در عصر حاضر است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: در حوزه فقه و دین امام صادق راداریم و نیازی به غرب در این زمینه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: باید بیانیه گام دوم برای مردم به‌خوبی تبیین شود تا بتوانیم با همراهی مردم گام‌های اساسی و استواری برای حفظ انقلاب برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha