پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت:با همراهی و همدلی خوب و ارزشمند اساتید باید جایگاه حوزه علمیه قزوین را ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، در نشستی با اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، به جدیت همه اساتید و طلاب در آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: آنچه که برای هر مجموعه‌ای مضر و خسارت بار بوده که اینکه بخواهیم خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرده و از اهداف اصلی موردنظر دور شویم، پس حاشیه‌ها جایی در حوزه علمیه نخواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین خاطرنشان کرد: همه اهداف امروز اساتید و طلاب در حوزه علمیه قزوین این باشد که بتوانیم جایگاه حوزه علمیه قزوین را در بین تمام استان‌ها به خوبی ارتقا بخشیده که این  مسئله با همراهی و همدلی و کمک همه شما اساتید را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه‌های علمیه، مسئله آموزشی طلاب بوده که باید این بخش را دائم آسیب‌شناسی کرده و برای برطرف کردن آسیب‌ها راه‌حل ارائه کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین، به پژوهش و مباحثه در بین طلاب در مدارس علمیه را امری مهم دانست و بیان کرد: مباحثه و پژوهش باید از سوی اساتید هر مدرسه‌ای نگاه جدی به آن داشته باشد و نباید به‌راحتی از کنار آن گذشت.

وی به موضوع مهم اطلاع‌رسانی از سوی معاونین مدرسه را امری با اهمیت دانست و اظهار کرد: خوشبختانه امروز خبرگزاری حوزه توانسته در رابطه با برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس علمیه به خوبی اطلاع‌رسانی کند ولی در سایر معاونت‌ها این موضوع بسیار کمرنگ بوده  که باید معاونین این مدرسه امر اطلاع‌رسانی و ارسال خبر را بسیار جدی‌تر از گذشته انجام دهند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری به تلاش‌های بیست سال خدمت خالصانه حجت‌الاسلام آهنگران در این مدرسه بیان کرد: انصافاً نباید از زحمات و تلاش‌های ماندگار حجت‌الاسلام آهنگران در مدت بیست سال در این مدرسه به‌سادگی چشم‌پوشی کرد، چرا که این شخصیت علمی و حوزوی در این مدت فعالیت‌های ماندگاری از خود برجای گذاشت که جای قدردانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha