پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ جشن مباهله و رونمایی از کتاب "امامت علوی در سیره نبوی"

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «امامت علوی در سیره نبوی» با حضور آیت الله میلانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،مراسم جشن روز مباهله و رونمایی از کتاب «امامت علوی در سیره نبوی» شامگاه یکشنبه با حضور آیت الله میلانی و اساتید حوزه علمیه  در بنیاد فرهنگی امامت در قم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین بیان کرد: باید فعالیت هایی که در خصوص احیای ارزش های آل محمد(ص) را توسعه ببخشیم؛ بحث مباهله به حدی مهم است که به طمع افتادند این بحث را به خود نسبت دهند؛ آلوسی که نیمه وهابی است نیز بر حقانیت اهل بیت(ع) در مساله مباهله تاکید دارد و از نواصب نیز اظهار برائت می کند؛ آلوسی بیان می کند که امیدوارم خداوند نواصب را از زمین بردارد.
در ادامه آیت الله میلانی رئیس موسسه امامت نیز بیان کرد: وی گفت: پیامبر اکرم(ص) در ماجرای مباهله یک نکته بسیار مهم را خطاب به اهل بیت(ع) بیان می کنند که اگر من دعا کردم شما آمین بگویید که یک نکته بسیار مهم است که توقف نسبت به آمین گفتن اهل بیت(ع) چه اهمیتی دارد؟ آمین گفتن حسنین نسبت به دعا و یا لعن پیامبر اکرم(ص) چه تاثیری دارد؟ این امور نکاتی است که باید روی این مساله تدبر کرد.
گفتنی است: با حضور آیت الله میلانی و حجج اسلام والمسلمین نجم الدین طبسی، خسروپناه و سبحانی، اثر «امامت علوی در سیره نبوی» نوشته حجت الاسلام سید حسن سبزواری برگزار شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha