جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 861759
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
رادیو محرم

حوزه/ همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالارشهیدان حضرت حسین بن علی(ع) و گرامیداشت حماسه جاودان کربلا، رادیو محرم آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»   همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء، رادیو معارف برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبینش اقدام به راه‌اندازی رادیو محرم می‌کند.

شبکه رادیویی محرم به صورت ۲۴ ساعته اقدام به پخش مداحی، اشعار عاشورایی، پیام‌های اخلاقی، تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های حماسی پرشور حسینی، شعرخوانی، کلام بزرگان و موضوعات متعدد و مرتبط دیگر با نهضت حسینی می‌کند.

رادیو محرم با انتخاب قطعات مناسب و فاخر عاشورایی، علاوه بر استفاده فردی، شرایط لازم برای فضاسازی عزاداری‌ها در هیأت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی را نیز مهیا خواهد کرد.

لازم به ذکر است: پخش برنامه های رادیو محرم به همت برنامه سازان و عوامل فنی رادیو معارف همچون سنوات قبل از روز اول ایام عزاداری امام حسین(ع) به صورت ۲۴ ساعته فعال می‌شود و تقدیم سوگوران آل الله خواهد شد.

این شبکه از طریق طول موج اف‌ام،(FM) گیرنده‌های دیجیتال (رادیو نما) و همچنین از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رادیو قابل دسترس است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha