جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: مصوبات قرارگاه 19 دی بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی لازم‌الاجراست به همین علت ما باید مصوبات قانونی را دنبال کرده تا این مصوبات توسط مجموعه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه در این قرارگاه به دنبال بیان واقعیات در جامعه هستیم، اظهار کرد: رفع مشکلات و معضلات مختلف در استان قم اولویت نخست قرارگاه ۱۹ دی استان قم است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه ما باید به مزاق مردمی نیز توجه لازم را داشته باشیم، اضافه کرد: مصوبات قرارگاه ۱۹ دی بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی لازم‌الاجراست به همین علت ما باید مصوبات قانونی را دنبال کرده تا این مصوبات توسط مجموعه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه در قرارگاه ۱۹ دی به دنبال محاکمه مجموعه‌ها نیستیم، تصریح کرد: این قرارگاه به دنبال بیان مشکلات وارائه راه حل و رسیدن به راهکارهای رفع این مشکلات است به همین علت باید همه آسیب‌ها و موانع به صورت کامل مطرح شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha