پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار عبدالرضا آقاخانی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به صورت مستمر نسبت به نظارت بر اصناف به ویژه فروشندگان اهتمام داشته باشند، گفت: پلیس آمادگی دارد تا گزارش‌های رسیده از سوی این مجموعه‌ها را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به صورت مستمر نسبت به نظارت بر اصناف به ویژه فروشندگان اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: پلیس آمادگی دارد تا گزارش‌های رسیده از سوی این مجموعه‌ها را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای دارای مجوز نیز گاهی مروج برخی از ناهنجاری‌ها هستند، گفت: اتاق اصناف باید برای وضعیت آینده حجاب و عفاف قم برنامه‌ریزی کند چراکه وضعیت فعلی استان نسبت به حرمت و شأن این استان قابل قبول نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم بر لزوم عملکرد جهادی برای رسیدن به نتیجه در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد و یادآور شد: در برخی از موارد از ورود مانتوهای خارجی به شهر قم جلوگیری کرده‌ایم اما گاهی برخی از تولیدات داخلی نسبت به تولیدات خارجی وضعیت بدتری دارد.

همچنین، یکی از مسئولان پلیس فتای استان قم طی سخنانی از وجود برخی ناهنجاری‌ها در فروشگاه‌های مجازی یاد و عنوان کرد: باید نظام‌نامه‌ای برای نظارت بر صفحات مجازی فروشگاه‌های حقوقی و حقیقی تدوین شود و در این راستا افراد حاضر در این عرصه ساماندهی شوند ودوره آموزش‌های لازم را سپری کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha