سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از وظایف دولتمردان به خصوص در شرایط کنونی، تلاش به منظور کاستن از حجم مشکلات معیشتی مردم است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: بزرگانی چون شهید رجایی و شهید باهنر، جزو برترین الگوهای مسئولان و دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و جامعه انقلابی ما هستند.

وی افزود: این دو شهید والامقام، حقیقتاً جزو کسانی بودند که در زندگی خود و به ویژه ایام مسئولیت در هیئت دولت، صادقانه به مردم و نظام اسلامی خدمت کردند و از آن سو به دنبال نام و نشان و زندگی تجملاتی و اشرافی و سوء استفاده از مقام و مسئولیت خویش نبودند، بلکه ساده زیستی و روحیه انقلابی آن ها، در خاطره جمعی همه ایرانیان باقی مانده است.

استاد حوزه علمیه همچنین گفت: کسی که در جُرگه مسئولان نظام اسلامی قرار می گیرد، باید بر اساس آموزه های قرآن کریم و کلام پیامبر و اهل بیت(ع)، در عین تلاش همه جانبه برای حل مشکلات مردم، کمترین بهره ی ممکن از بیت المال را داشته باشد تا مردم با نگاه به زندگی ساده زیستانه او، بهتر بتوانند مشکلات موجود به ویژه در عرصه اقتصادی و معیشتی را تحمل کنند.

وی بیان داشت: واقعیت آن است که مردم ما طی چهار دهه ی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران حوادث گوناگون این چهل سال نشان داده اند شایسته بهترین خدمات و قدردانی ها هستند و در صف مقدم این خدمت رسانی دولتمردان قرار دارند که می بایست نه صرفاً در حرف و شعار بلکه در عمل ثابت کنند که خادم ملت هستند و برای کاستن از حجم مشکلات آن ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha