پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار بهزیستی قم

حوزه/ مساجد همواره نقش بسیار مثبت و مؤثری در فضای فکری و فرهنگی جامعه برعهده داشته اند و عمده افرادی که به ناهنجاری اجتماعی دچار شده اند، از مساجد فاصله داشته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،   همزمان با هفته دولت دکترهادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم و معاونین وی، با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجدمقدس جمکران دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجدمقدس جمکران در این دیدار  با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص آسیب های اجتماعی، مسجدمحوری، تقویت و توسعه مساجد و غنای فرهنگی برنامه های مساجد را بهترین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی و مصون سازی جوانان و جامعه برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود : مساجد همواره نقش بسیار مثبت و مؤثری در فضای فکری و فرهنگی جامعه برعهده داشته اند و عمده افرادی که به ناهنجاری اجتماعی دچار شده اند، از مساجد فاصله داشته اند.

تولیت مسجدمقدس جمکران توجه به مساجد و اقبال جوانان به مسجد راموجب کاهش وکنترل آسیب ها، کاهش ورودی دادگاه ها، کاهش مراجعین بهزیستی و نهادهای حمایتی، قضایی و انتظامی دانست و براساس روایتی از رسول اکرم ص خاطرنشان کرد: در زمانی که از آسمان آفات و بلاها بر مردم نازل میشود تنها اهل مسجد در امان هستند.

وی  با اشاره به حضور سالانه 20 میلیون زائر و نمازگزار، مسجدمقدس جمکران را مامن وپناهگاهی برای عموم شیفتگان و مشتاقان حضرت ولیعصر (عج) برشمرد و با اشاره به خدمات متنوع بهزیستی خواستار تعامل بیشتر مجموعه مسجد و بهزیستی برای افزایش خدمات و برداشتن باری از دوش دولت واستفاده ازظرفیت دو مجموعه شدند و ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی، بافضیلت ترین اعمال و خدمات را سخت ترین آنها ذکر کرد وافزود: در خدمت به بهترین بندگان خداقصد قربت داشته باشیدتاکارها وخدمات شما موثرترو پایدارتر باشد.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم گزارش مبسوطی از خدمات بهزیستی ارائه کرد و خواستار حمایت بیش ازپیش تولیت و مجموعه مسجدمقدس جمکران برای خدمت به زائرین و مجاورین شد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha