چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کارگاه روش بیان تفسیر

حوزه / به منظور ارتقای سطح دینی - پژوهشی طلاب و روحانیون حوزه علمیه کرمان دوره مهارت های بیان تفسیر سوره ای قرآن کریم در شهریورماه سال جاری در مدرسه علمیه امام مهدی (عج) شهر کرمان برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدرک اعطا خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان: ظهر امروز حجت الاسلام رضا نخعی معاون آموزش مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی (عج) کرمان از آغاز ثبت نام دوره مهارت های بیان تفسیر سوره ای در این مدرسه خبر داد.

وی با بیان محدودیت های موجود در برگزاری دوره بیان کرد: ثبت نام محدود به روز پنج شنبه مورخ 7 شهریورماه بوده و با توجه به هزینه های پیش رو، علیرغم متقاضیان زیاد، این دوره با 30 نفر شرکت کننده برگزار خواهد گردید و امکان افزایش ظرفیت در حال حاضر میّسر نیست. همچنین اولویّت ثبت نام با طلاب سطح عالی کرمان خواهد بود.

معاون آموزش مدرسه با توضیح درخصوص چگونگی برگزاری دوره ادامه داد: پیش از این نیز دوره های مقدماتی بیان تفسیر با همکاری ستاد تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در اردیبهشت و خرداد سال 1397 برگزار گردید و در پایان به شرکت کنندگان دوره مدرک اعطا شد. برنامه پیش رو نیز برگزاری دو دوره ی تکمیلی است که این دوره اولین آن خواهد بود.


حجت الاسلام نخعی هدف از برگزاری این کارگاه را چنین عنوان کرد: هدف از این برگزاری آشنیایی بیشتر طلاب و روحانیون با روش های نوین تفسیر قرآن کریم در جهت ارتقای سطح دینی - پژوهشی ایشان و در پی آن نشر بهتر و روان تر مباحث قرآنی در بین عموم مردم است.

وی در پایان با اشاره به زمان و نحوه برگزاری دوره گفت: این دوره از روز شنبه مورخ 9 شهریورماه تا روز دوشنبه مورخ 11 شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در محل مدرسه و با تدریس حجت الاسلام محمد سلطانی استاد اعزامی از موسسه تمهید قم اجرا می شود و در انتهای دوره، مدرک از این موسسه به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha