جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود گفت: بُعد حقیقی قیام امام حسین (علیه السلام) در عاشورای سال 60 هجری، در واقع در تمامی معانی آن دارای بُعد اسلامی و بُعد رسالتی است که حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آل وسلم) پیام آور آن بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: بُعد حقیقی قیام امام حسین (علیه السلام) در عاشورای سال 60 هجری، در واقع در تمامی معانی آن دارای بُعد اسلامی و بُعد رسالتی است که حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آل وسلم) پیام آور آن بوده است.

وی افزود: این موسم که هر سال زنده نگه داشته می شود، یاد آور بسیاری از معانی والا مثل رشادت، ایثار و امر به معروف و نهی از منکر است و می تواند مناسبتی برای وحدت امت و آغاز حرکت آن باشد.

شیخ حمود تصریح کرد: بدون شک نفس سلیم و عقل های آگاه این مناسبت را راهی برای حرکت به سوی جلو می دانند.

رئیس اتحادیه مقاومت در بخش دیگر سخنان خود به حمله رژیم اسرائیل به ضاحیه جنوبی لبنان اشاره کرد و گفت: این حمله در تحقق اهداف ناکام ماند.

وی به سخنان قاطع و صریح سید حسن نصر الله مبنی بر پاسخ مقاومت به اسرائیل اشاره کرد و افزود:  موضع یکپارچه لبنانی ها در این خصوص حامی مقاومت و حق آن در پاسخ به تجاوز دشمن خواهد بود.

شیخ حمود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی شهرک های اطراف مرز های لبنان را به خاطر پاسخ مقاومت خالی کرده است.

وی در بخش دیگر اقدام آمریکا در بستن بانک ها و تحریم برخی از جهت ها را دلیلی بر شکست آمریکا و اسرائیل دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha