پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی تنها پرچمدار اسلام ناب است، دشمنان با آن مقابله می کنند به همین علت مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برتبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با اولین روز از ماه محرم همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت «بررسی تبیین گام دوم انقلاب، تحکیم بنیان خانواده و امر به معروف و نهی از منکر»، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان  برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این همایش با بیان اینکه حسین(ع) محبوب خداست، اظهار کرد: اگر محبت حقیقی نسبت به امام حسین(ع) داشته باشیم آن شخص نیز محبوب خدا می شود.

امام جمعه بوشهر افزود: انسانی که از سلوک حسینی محبوب خدا شد، اگر روضه خوان مجلس اباعبدالله الحسین(ع) باشد آن وقت در آخرت هم از برکاتش بهره مند می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: دشمنان اسلام به اشکال مختلف به دنبال از بین بردن مکتب حسین(ع) هستند و به روش های مختلف از جمله تهاجم فرهنگی سعی دارند سیاست کفر و نفاق را ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی تنها پرچمدار ناب اسلام است، دشمنان با آن مقابله می کنند به همین علت مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برتبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha