جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 862904
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
معارفه المصطفی

حوزه/ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی، از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسینی کاشانی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اندرزگو به عنوان مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ خالق‌پور، جانشین ریاست جامعةالمصطفی،در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع)، از تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسینی کاشانی تقدیر و تشکر نمود.

وی با بیان این که بخش امور مجلس جامعةالمصطفی، از جایگاهی مهم و کلیدی برخوردار بوده، حلقه ارتباطی جامعةالمصطفی با مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه است، اظهار داشت: هر چه این حلقه اتصال دقیق‌تر و فعال‌تر عمل کند و چابک‌تر و ظریف‌تر باشد، رابطه‌ها قوی‌تر و آشناسازی مجلس با المصطفی بهتر انجام خواهد شد.

جانشین ریاست جامعةالمصطفی برخورداری از زبان توانمند در بحث بودجه را از نیازمندی‌های اولیه فعالان امور مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: در حلقه اتصال و ارتباط باید با منطقی شفاف و روشن، تبیینی همه‌جانبه از ابعاد مختلف فعالیت‌های جامعة‌المصطفی داشته باشیم.

وی افزود: هر چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان آن با فعالیت‌های جامعةالمصطفی آشناتر باشند، انگیزه هم‌افزایی، همفکری و همراهی بیشتر خواهد بود. اگر نگاه بودجه‌گیری به جامعة‌المصطفی شکل بگیرد، انگیزه هم‌افزایی‌ در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی شکل نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور، ضمن اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مدیران امور مجلس، با بیان این که کارشناسان این امر باید در عین آشنایی دقیق با فعالیت‌های جامعةالمصطفی، همواره اطلاعات خویش را به‌روزرسانی نموده، با اولویت‌بندی اهداف و رسالت‌های ترسیمی،اطلاعات را مدیریت‌شده انتقال دهند.

جانشین ریاست جامعةالمصطفی بر توجه به ادبیات ارائه اطلاعات تأکید نمود و یادآور شد: ترسیم عاقلانه، منطقی و جامع از جامعةالمصطفی در مجموعه‌های مختلف مجلس و سازمان بودجه، از مهم‌ترین نقش‌های مسئولان این اداره‌کل به شمار می‌رود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط‌گیری با کمیسیون‌های تخصصی و مجموعه‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بسیاری از کارها و بیشتر فعالیت‌ها، در بدنه کارشناسی تعریف می‌شود؛ از این رو، در صورت توجیه و ایجاد علقه در بدنه کارشناسی مجموعه‌ها، جامعة‌المصطفی، در انجام رسالت‌ها موفق‌تر عمل خواهد نمود.

جانشین ریاست جامعةالمصطفی با بیان این که بخش معظمی از تنگناهایی که در دستگاه‌ها ایجاد می‌شود، به دلیل عدم توجیه بدنه کارشناسی و انگیزه‌بخشی به ایشان بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: بحث ارتباطات و مدیریت ارتباط با سطوح مختلف مجموعه‌ها، از گام‌های مهم مجموعه امور مجلس در رسالت سازمانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور یادآور شد: هیچ گاه نباید آرمان‌های انقلابی، اسلامی و شئون جایگاهی جامعةالمصطفی را به خاطر جلب منافع و منابع خدشه‌دار نمود.

وی ارائه نگاه ملی و بین‌المللی از جامعةالمصصطفی و معرفی ظرفیت‌های دیپلماسی علمی و عمومی این نهاد فاخر بین‌المللی را بسیار مهم برشمرد و اذعان‌داشت: هیچ‌ گاه نباید از تبیین درست ظرفیت و دست‌آوردهای جامعةالمصطفی در عرصه آموزش زبان و ادبیات فارسی در گستره جهانی غافل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور کمک به جامعة‌المصطفی را در عرصه بین الملل، کمک به گسترش فعالیت‌های بین‌المللی مجموعه‌های مختلف کشور دانست و اظهارداشت: جامعةالمصطفی باید در جایگاه درست مطالبه‌گری قرار گیرد تا مجموعه‌ها به صورت خودجوش، به دنبال همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی این نهاد باشند.

جانشین ریاست جامعةالمصطفی افزود: باید باور ارزشمندی مطالبه‌گری جامعةالمصطفی در مدیران و مسئولان ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت والای جامعةالمصطفی در عرصه‌های بین‌المللی بسیار خوب استفاده نمود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کاشانی را از سرمایه‌های ارزشمند جامعةالمصطفی برشمرد و اذعان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کاشانی، ضمن تسلط به دانش کار، از نظر ارتباط‌گیری و بهره‌گیری از زبان دیپلماسی، به توفیقات ارزشمندی دست یافته و نقش بزرگی در انجام رسالت‌های المصطفی ایفا نموده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور،‌ در پایان، ضمن معرفی مدیر جدید اداره‌کل امور مجلس جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اندرزگو را از نیروهای فاخر جامعةالمصطفی برشمرد و اظهار داشت: شخصیت حقیقی و حقوقی و توانمندی‌ ایشان در عرصه‌های مدیریتی و منزلت خانوادگی و نیز انتسابش به «شهید اندرزگو»، تابلو روشنی پیش روی فعالیت‌ها تداعی خواهد کرد.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمینحسینی کاشانی، ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم، با بیان این که خداوند متعال در آیات الهی با عباراتی کوتاه، معانی والا و عظیم بیان می‌کند، اظهار داشت: براساس آیات الهی، تمام تغییرها و مسئولیت‌هایی که بین مردم در گردش است، موهبتی الهی است که هیچ گاه نباید مایه ناراحتی گردد.

مدیرکل پیشین امور مجلس با تأکید بر این که تمام تلاش‌ها و اقدامات آدمی باید برای جلب رضایت خدا باشد، تصریح کرد: اگر انسان در انجام رسالت‌های محوله، جایگاهی برای رضایت الهی قائل نبوده، امور را فقط برای دلخوشی و رضایت مسئول بالادستی پی بگیرد، بی‌شک در خسران به سر خواهد برد.

وی توجه و اذعان به عزیزی و عزتمندی جامعةالمصطفی را از اولویت‌های همکاران اداره‌کل امور مجلس برشمرد و یادآور شد: اداره‌کل امور مجلس می‌تواند به پل ارتباطی جامعةالمصطفی با تمام وزارتخانه‌ها تبدیل شود. در این دوران، بیشترین ارتباط مؤثر و هدفمند را با مدیران و مسئولان ارشد مجلس و سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسینی کاشانی، ضمن تقدیر از همراهی همکاران امور مجلس خاطرنشان کرد: همواره قدردان یاری دوستان و همکاران بخش‌های مختلف جامعةالمصطفی در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی هستیم. امیدوارم حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اندرزگو در عرصه خدمت به دین الهی و پذیرش این مسئولیت سنگین، به توفیقات ارزشمندی دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اندرزگو، نیز در بخش پایانی این مراسم، ضمن تقدیر از حسن ظن رئیس جامعةالمصطفی، خاطرنشان کرد: جامعةالمصطفی از جایگاهی ویژه در نهادهای حاکمیتی برخوردار بوده، نگاهی خاص به ظرفیت‌های والای این مجموعه وجود دارد. این مهم، نتیجه زحمات دوستان فعال در این عرصه است.

مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی با تأکید بر این که امیدواریم بتوانیم نگاه مجموعه‌های دولت و مجلس را به جامعةالمصطفی تقویت نماییم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ارتباطی با مدیران ارشد نظام و نمایندگان مجلس، نیازمند زبانی گویا و منطقی فعال است تا بتوان از ظرفیت مجموعه‌ها بیشترین استفاده را داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ اندرزگو، در پایان، با بیان این که فرصت‌ها گذراست و باید از این فرصت‌ها بیشترین استفاده را برای خدمت‌رسانی به معارف الهی داشته باشیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم خادم خوبی برای سربازان صاحب‌الزمان(عج) باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha