پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 862913
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
چادر و مانتو

حوزه/ مضروب شدن بانوی ناهی از منکر امتحانی است برای تمام دستگاه‌های مربوطه از دولت تا قوه قضائیه و نیروی انتظامی. و هم‌چنین امتحانی است سخت برای مدعیان دفاع از حقوق زن.

حادثه تأسف‌بار ضرب و شتم بانوی ناهی از منکر، در میدان باباطاهر همدان صورت گرفته است و متوحشان هتاک علاوه بر ضرب و شتم بانوی مظلوم همدانی، چادر وی را نیز از سر کشیده و پاره کردند.

این حجم از وقاحت و هتاکی نتیجه  ژست‌های بی‌خاصیت شبه‌روشنفکری و سخنان آلوده‌ای است که هر از چند وقت یک‌بار سیاست‌مداران بی‌غیرت غرب‌زده آن را در جامعه سرریز می‌کنند تا چند رأی حرام بیش‌تر کاسب شوند.

اما این وقایع پرده‌ها را بیش از پیش کنار خواهد زد و مردم مسلمان ایران بیش از گذشته چهره کثیف لیبرال‌های متوحش را خواهد شناخت و آن‌ها را از میدان سیاست کنار خواهد زد.

آزمونی برای مردودی دکان‌داران حقوق زن

« جلوگیری از منکرات بر همه مسلمین واجب است. سفارش به حق که امر به معروف است و  نهی از منکر است بر همه مسلمین واجب است. شما و ما موظفیم که هم در تمام اموری که مربوط به دستگاه‌های اجرایی است امر به معروف کنیم. و اگر اشخاصی پیدا می‏شوند که خلاف می‏کنند معرفی کنیم به مقاماتی که برای جلوگیری مهیا هستند.»(صحیفه امام ج13 ص470)

مضروب شدن بانوی ناهی از منکر امتحانی است برای تمام دستگاه‌های مربوط: از دولت تا قوه قضائیه و نیروی انتظامی. و هم‌چنین امتحانی است سخت برای مدعیان دفاع از حقوق زن. کسانی که در هنگام برخورد عقلانی و  قانونی با چند فرد قانون‌شکن داد دفاع از حقوق بانوان را سر می‌دهند و وقتی بانویی متعهد به مبانی دینی و ملی مورد ضرب و شتم بی‌رحمان قرار می‌گیرد سکوت پیشه می‌کنند.

امتحان امروز آزمونی است که دکان‌داران حقوق زن را به همگان معرفی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha