جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت: متأسفانه برخی می خواهند مشکلات داخلی را از ناحیه بیرونی حل کنند، در حالی که آن کشورها صد در صد با ما خصومت دارند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر خوسف اظهار کرد: منطقه خوسف به دلایلی از جمله حفر چاه های بی رویه در بالادست دچار اثرات سوئی شده و این در حالی است که این منطقه یک عضو فعال در بخش کشاورزی بوده است.

وی افزود: از سویی دیگر نیز تبدیل شدن یک منطقه به شهرستان هم امتیازاتی دارد و هم کاری که تازه شروع می شود و می خواهد ساختار یک شهرستان و مرکز شهرستان به خود بگیرد از نقص و کمبودها آغاز می گردد، لذا زحمت شورای شهر و باقی مسئولان را برای رسیدن به حد نصاب و جایگاه اصلی زیاد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارها در شهر خوسف به نسبت خوب پیشرفت کرده است، گفت: اگرچه چاله ها زیاد است و خود را نشان نمی دهد اما مردم با حسن انتخاب خود، شورای شهر خوبی را انتخاب کرده اند که دلسوز هستند و طبعا جابجایی در مجموعه ای خوب است که هر سال مسئولیت ها را به یک نفر بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بحث ریاست در شورای شهر مطرح نیست ادامه داد: آنچه در شورای شهر جلوه و نمود پیدا می کند، خدمت کردن و چگونه خدمت کردن به مردم است.

وی بیان داشت: مردم منطقه خوسف ذاتا از یک عزت نفسی برخوردار هستند و ممکن است همان نیازهای روزمره خود را بازگو نکنند لذا برای این مردم باید بیشتر دلسوزی کرد، حال چه در ایجاد زمینه های اشتغال و معیشت و چه در ایجاد زیر ساخت های پیشرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: گرچه همه ی اعضای شورا یکی هستند، اما هر فردی دارای استعداد و ابتکاری است لذا جابجایی افراد در هدف اصلی خللی ایجاد نمی کند، لذا در مدت زمان باقی مانده به مانند گذشته راه های مختلفی که می تواند مشکلی از مردم حل کنند را بررسی و اجرا کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه القاب و اسماء به درد دنیا و آخرت نمی خورد، گفت: آنچه راندمان هر انسانی را به عنوان انسان و هر مسلمانی را به عنوان مسلمان آبرو می دهد باز کردن گره های مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: تمام همت خود را بگذارید تا مشکلات را دریابید، سپس اولویت ها را مشخص و برای آن ها راه حل پیدا کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: یکی از هدف های اصلی شورا باید اشتغال زایی باشد که اعتبارت خوبی نیز از ناحیه بنیاد برکت به استان اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به اینکه منابع را چه از طریق خیرین و چه از طریق مسئولین پیگیری کنید، گفت: در این باب باید همه همکاری کنند و امیدواریم که نه تنها خللی در وحدت کلمه حاصل نشود، بلکه یک تجربه جدیدی برای انجام اقدامات بعدی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با شورای های شهر موفق سراسر استان ارتباط برقرار کنید، افزود: باید از فرصت ها استفاده کرد، زیرا اگر از آنها استفاده نکنیم بعدا به حسرت تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: کشور ما، کشور با استعدادی است، اما به خاطر بعضی تفرقه های واهی، نیروی ما را خنثی می کنند و عدالت نیز به معنی درستش صورت نمی گیرد، البته این مشکلات تحمیلی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: متأسفانه برخی می خواهند مشکلات داخلی را از ناحیه بیرونی حل کنند، در حالی که آن کشورها صد در صد با ما خصومت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: کشورما با استعداد است و راهکارهای فراوانی دارد، لذا باید این راهکارها را از اهل و صاحب نظرها گرفت و آن مواردی که در کوتاه مدت و بلند مدت قابل عمل است به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha