چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اردوی جهادی طلاب غیر ایرانی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه تعداد 25 نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند در روستاهای محروم شهرستان قاینات فعالیت های جهادی داشتند، گفت: دانشجویان جهادگر روحیه کار گروهی را در روستاها بالا می‌برند.

حجت الاسلام «محمد علی جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه دانشگاه بیرجند هر ساله به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تعداد زیادی از دانشجویان را در ایام تابستان راهی اردوی جهادی می کند، گفت: امسال هم در ایام دهه اول محرم تعداد 25 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب دو گروه به مناطق محروم شهرستان قاین سفر کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر روحیه کار گروهی را در روستاها بالا می‌برند، گفت: یکی از مهمترین برکات اردوهای جهادی علاوه بر  سازندگی مناطق محروم، ساخته شدن خود دانشجویان است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند افزود: دانشجویان جهادی با حضور در روستاها علاوه بر خدمات فرهنگی، دینی و آموزشی که به مردم ارائه می دهد؛ نیاز عمومی مردم مانند مسجد و غسالخانه را برطرف می کنند و از طرفی دیدن محرومیت ها، خود جوان را که ممکن است در زندگی تاکنون محرومیت و نداری را ندیده باشد، می سازد و این برای آینده مدیریتی او مفید است.

حجت الاسلام جعفری خدمت بی منت به مردم را یکی از ویژگی های گروه های جهادی دانست و افزود: این دانشجویان بدون هیچ چشم داشتی در امورات مختلف به مردم کمک می کنند که این بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ ش 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha