جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس

حوزه/ رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه تقاضا داریم که از رسانه های رسمی حمایت قانونی صورت گیرد، گفت: برخی مسئولان نقد را بر نمی تابند و همین موضوع موجب می شود که از اهل رسانه شکایت هایی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، رضا جاویدی، پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس که با حضور حجت الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری استان، در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه قضائی برای برخورد با مفسدین اقتصادی، اظهار داشت: تقاضا داریم همانطور که با حضور شما، اهل رسانه و خبرنگاران در جلسات دادگاه مفسدین حضور دارند در ادامه نیز حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه های استان در حوزه مکتوب و ... دارای شناسنامه هستند، افزود: جدیدا برخی در فضای مجازی سایت هایی را راه اندازی کرده اند و قصد تشویش فضای عمومی را دارند.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس اضافه کرد:  تقاضا داریم که از رسانه های رسمی حمایت قانونی صورت گیرد، چرا که برخی مسئولان نقد را بر نمی تابند و همین موضوع موجب می شود که از اهل رسانه شکایت هایی صورت گیرد که اکثرا به برائت ختم شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی مدیران دست مایه شبکه هایی هستند که به دنبال تشویش فضای عمومی جامعه هستند و به جای پاسخگویی، با آن رسانه نماها ارتباط دارند.

جاویدی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه معرفی رسانه های غیر رسمی و کانال هایی که هدفی غیر از هدف اصلی دارند اعلام آمادگی داریم، از سوی دیگر حمایت همه جانبه را از مجموعه قضایی خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha