پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در بخش هایی از شهر رنگ و بویی از سومین حرم اهل بیت (ع) وجود ندارد و متأسفانه شاهد بد حجابی و بی حجابی های حساب شده و ترویج مظاهر علنی فساد هستیم که طی جلساتی ضمن پرداختن به راهکارهای رفع این معضلات، مصادره اماکن ترویج دهنده فساد را به جای پلمپ آن در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، امروز در نشستی با اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس، با اشاره به اینکه رسانه های می توانند کمک شایان توجه و هدفمندی به مجموعه قضایی در امر مبارزه جدی و قاطع با فساد داشته باشند اظهار داشت: مبارزه با فساد در هر سطح و مجموعه ای از اولویت های ما در دوران تحول قضایی است و این امر مهم در درون دستگاه قضا با حساسیت و نگاه ویژه دنبال می شود.

وی با تأکید بر اینکه درهای دادگستری استان برای ارائه پیشنهاد و گزارش بر روی همه مجموعه هایی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند، باز است، افزود: اگر همه مردم و ارکان جامعه در جایگاه خود احساس مسئولیت کنند و با امر به معروف و نهی از منکر، اصلاح انحرافات در جامعه را اولویت کار خود قرار دهند، شاهد نتایج خوب و مثبتی خواهیم بود و در همین راستا دستگاه قضایی تعاملات خوب خود با مجموعه رسانه ها را ضمن تقویت، به صورت مستمر ادامه خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه اضافه کرد: استان فارس از مشکلات عدیده ای بخصوص در بخش صنعت و تولید رنج می برد که باید ظرفیت همه بخش ها از جمله توان و ظرفیت همگرایی رسانه ها به سمتی سوق داده شود تا بخش صنعت و تولید استان در سال رونق تولید پویا گردد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس خاطرنشان کرد: فعالیت دشمن در فضای مجازی بسیار مخرب، گسترده و هدفمند است، بنابراین شما به عنوان افسران جنگ نرم باید در مقام دفاع، فعالیت های خود را بیشتر کنید.

وی، امر به معروف و نهی از منکر را موضوع محوری دیگر سخنان خود در جمع اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان قرار داد و بیان داشت: در بخش هایی از شهر رنگ و بویی از سومین حرم اهل بیت (ع) وجود ندارد و متأسفانه شاهد بد حجابی و بی حجابی های حساب شده و ترویج مظاهر علنی فساد هستیم که طی جلساتی ضمن پرداختن به راهکارهای رفع این معضلات، مصادره اماکن ترویج دهنده فساد را به جای پلمپ آن در دستور کار قرار داده ایم، اما در این راه همراهی و پیگیری های اصحاب رسانه را خواستاریم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ضمن تأکید بر حفظ حقوق عامه، با اشاره به موضوع تصرفات صورت گرفته در کوه دراک، گفت: دادگستری استان به این موضوع وارده شده است و این موضوع را با قوت و قدرت و به دور از هر گونه سیاسی کاری پیگیری خواهیم کرد، چرا که دادگاه جای سیاسی نیست و باید عدالت به صورت مطلق اجرا گردد.

وی در ادامه بیان داشت: دادگستری استان با جدیت در امر مبارزه با فساد و زمین خواری وارد شده است و این مسیر را تا ریشه کنی فساد و قطع شدن ریشه های فساد ادامه خواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان ضمن تأکید بر ادامه حضور اصحاب رسانه در دادگاه های ویژه رسیدگی به اتهامات مفسدان اقتصادی تصریح کرد: از رسانه های استان به عنوان حامیان اجرای عدل و پیگیری موضوعات و مطالبات مردمی حمایت خواهیم کرد و اجازه تعرض بی دلیل برخی صاحبان قدرت به رسانه ها را نخواهیم داد.

گفتنی است در این نشست صمیمی اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس به بیان دیدگاه ها و دغدغه های جامعه رسانه ای استان پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha