جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که مواضع انقلابی علما و حوزویان در چهل سال اخیر همواره بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و موجب تقویت نظام شده است، گفت: امروز تربیت و پرورش طلابی انقلابی و در تراز نظام اسلامی یکی از رسالت های مهم حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ماشین چیان، مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع)، عصر امروز در جمع اساتید این مدرسه علمیه با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان بر ضرورت بهره گیری از سیره آن حضرت در زندگی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز حفظ دین یکی از مهم ترین وظایف طلاب و روحانیان است، افزود: امام حسین(ع) برای حفظ و احیای دین مبین اسلام در برابر ظلم ایستادند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام ماشین چیان با تأکید براین که ایستادگی در برابر ظلم و استبداد هزینه دارد و امام حسین(ع) با خون پاک خود توطئه دشمن را خنثی و آینده اسلام ناب را تضمین کردند، گفت: در دوران غیبت نیز رسالت مهم حفظ و گسترش دین بر عهده عالمان بزرگ دینی قرار داده شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری با بیان این که علما در طول تاریخ در برابر انحراف های زمان ایستادند و از اسلام ناب دفاع و حراست کردند، افزود: حفظ و تقویت اسلام ناب و حقیقی مهم ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به دشمنان برای تضعیف و نابودی ارزش های الهی و معنوی، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت علما و بزرگان دینی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان در طول تاریخ شده است.

حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که امروز حفظ دین مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه و روحانیت است، خاطرنشان کرد: طلاب جوان حوزه باید با تقویت ارتباط خود با جامعه، ارزش های دینی و الهی را در جامعه نشر و گسترش دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری با اشاره به این که امروز طلاب حوزه های علمیه باید در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب پیشگام باشند، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تقویت نگاه انقلابی باید مورد توجه حوزه های علمیه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه های علمیه باید شاخصه های انقلابی گری را در جامعه ترویج و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: حوزه به عنوان خواستگاه اصلی انقلاب اسلامی، همواره در جهت حفظ و تقویت آرمان های نظام پیشگام بوده است.

حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که مواضع انقلابی علما و حوزویان در چهل سال اخیر همواره بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و موجب تقویت نظام شده است، گفت: امروز تربیت و پرورش طلابی انقلابی و در تراز نظام اسلامی یکی از رسالت های مهم حوزه های علمیه است.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha