جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه شورای فرهنگ عمومی

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: تریبون های نماز جمعه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب نقشی اساسی دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی می تواند تاثیر زیادی  در مدیریت و راهبردی جریان ها و اقدامات فرهنگی داشته باشد که امیدواریم این مهم با نظم و همت بیشتری در کل استان برگزارشود.

 مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای تعیین سهم هر نهاد یا ارگان دولتی و حاکمیتی در برپایی نماز جمعه است که امیدواریم این مهم به زودی جزو دستور جلسه های شورا قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مطالبه همکاری و مساعدت دستگاه های دولتی، حاکمیتی و مردم برای برپایی نماز جمعه تنها مطالبه نهاد نماز جمعه نیست، چرا که در آیات و روایات مختلفی خداوند متعال و معصومین، مسلمانان را برای برپایی هر چه باشکوهتر نماز، به ویژه نماز جمعه سفارش کرده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: نماز جمعه قرار گاه تقوا است و در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و مسئولان باید با همت و تلاش خود و با همکاری مردم سبب باشکوه تر شدن کمی و کیفی نماز جمعه شوند.

وی اظهار کرد: تریبون های نماز جمعه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب نقشی اساسی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha