جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه نامه گام دوم انقلاب

حوزه/ دفتر نخست ویژه نامه گام دوم انقلاب با موضوع تفسیر و تحلیلی از این بیانیه از سوی هفته نامه افق حوزه به سردبیری حجت الاسلام عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، دفتر نخست ویژه نامه گام دوم انقلاب با موضوع تفسیر و تحلیلی از این بیانیه از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شد.

بر اساس این گزارش، «عرصه ظهور فلسفه و حکمت در سیاست، ‌ اقتصاد و اخلاق»، «رسالت و مأموریت های روحانیت در بیانیه گام دوم انقلاب»، «ضرورت گفتمان سازی مفاهیم بیانیه گام دوم»، «تحلیلی بر چیستی، مؤلفه ها و الزامات گام دوم انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم؛ سند و منشوری بین المللی»، «تحلیل و تفسیر نکات کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب»، «تحول در نظام آموزشی و درختواره دانشی رشته های تخصصی حوزه های علمیه»، «جایگاه و نقش زنان در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب»، «طلبگی و بیانیه گام دوم انقلاب»، «حوزه علمیه تراز انقلاب اسلامی در گام دوم تحول گرا، تمدن ساز و پاسخگو» و «جایگاه نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب به اسلام در این تاریخ» از جمله گفتگوها و نوشتارهای عرضه شده در این ویژه نامه می باشد.

یادآور می شود؛ این ویژه نامه از سوی هفته نامه افق حوزه به صاحب امتیازی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مدیر مسئولی سید مفید حسینی کوهساری و سردبیری رمضانعلی عزیزی تدوین شده است.

علاقمندان برای مشاهده این ویژه نامه بر روی عکس زیر کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha